Michal - 2008-12-25 13:58:35

Jest to skok, działa on tym sposobem, że dajemy actionid podane w skrypcie nad rzeczk±, wtedy się przeskakuje rzeczke. Można ustawić w któr± stronę sie skacze, jest 5 stron:

south - na dół,
north - na górę,
west - w lewo,
east - w prawo,
auto - w t± strone, w która sie idzie.

W data/movements/movements.xml dodajemy:

<movevent event="StepIn" itemid="102" script="skok.lua" />

Pogrubione jest id podłogi z której sie wyskakuje, można zrobić kilka takich linijek z innymi id.

Teraz w data/movements/scripts tworzymy notatnik , a w notatniku wpisujemy:

function skok(cid, o_ile, dir)
if(dir=='north')then
whatDir = 0
elseif(dir=='east')then
whatDir = 1
elseif(dir=='south')then
whatDir = 2
elseif(dir=='west')then
whatDir = 3
elseif(dir=='auto')then
whatDir = getPlayerLookDir(cid)
end
local newpos = getPlayerPosition(cid)
if(whatDir==1)then
newpos.x = newpos.x + o_ile
elseif(whatDir==2)then
newpos.y = newpos.y + o_ile
elseif(whatDir==3)then
newpos.x = newpos.x - o_ile
elseif(whatDir==0)then
newpos.y = newpos.y - o_ile
end
doTeleportThing(cid, newpos)
end
function onStepIn(cid, item, pos)
local actiony = {562, 561,563,564,565}
local o_ile = {4, 3,1,4,6}
local strona = {'north', 'auto', 'south', 'east', 'west'}
for i=1, #actiony do
if(item.actionid==actiony[i])then
skok(cid, o_ile[i], strona[i])
doPlayerSay(cid, 'JUMP!', 16)
end
end
end

Zapisujemy jako: skok.lua

Pomarańczowy = id podłogi z której skaczemy
Zielony = o ile ma skoczyć
Czerwony = strona w któr± ma teleportować

Ubytování Bük noclegi ciechocinek Specialiste boite de vitesses manuelle drewno kominkowe Kalwaria Zebrzydowska