Wchodzimy w Npc/Scripts/ Tworzymy notatnik , a w nim wpisujemy:
local keywordHandler = KeywordHandler:new() local npcHandler = NpcHandler:new(keywordHandler) NpcSystem.parseParameters(npcHandler) -- OTServ event handling functions start function onCreatureAppear(cid) npcHandler:onCreatureAppear(cid) end function onCreatureDisappear(cid) npcHandler:onCreatureDisappear(cid) end function onCreatureSay(cid, type, msg) npcHandler:onCreatureSay(cid, type, msg) if(cid ~= npcHandler.focus) then return false end if msgcontains(msg, 'heal') then health = getCreatureHealth(cid) if health < 65 then maxhealth = getCreatureMaxHealth(cid) ammount = maxhealth - health doCreatureAddHealth(cid, ammount) selfSay('Let me heal you.') else selfSay('Sorry, you are not badly hurt') end end end function onThink() npcHandler:onThink() end -- OTServ event handling functions end npcHandler:addModule(FocusModule:new())
Zapisujemy jako healer.lua
W miejscu -- -- masz liczbę 65, oznacza to że może uleczyć gracza dopiero, gdy ma 65 hp. Możesz oczywi¶cie zmienić t± liczbę.
W data/npc tworzymy notatnik , a w nim wpisujemy:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> <npc name="Healer" script="data/npc/scripts/healer.lua" autowalk="1" floorchange="0" speed="12"> <health now="100" max="100"/> <look type="128" head="0" body="0" legs="0" feet="0" addons="0"/> </npc>
Zapisujemy jako Healer.xml
Oczywi¶cie musimy ustawić gdzie ma stać nasz Npc
Wiec wchodzimy w data/world/npc.xml
Edytujemy plik Npc.xml
i dodajemy pod: <npclist>
<npc name="Healer" x="xxx" y="xxx" z="x" dir="2"/>
Niebieski = Położenie Healera - gdzie Healer ma się znajdować
|